Четвер, 21.11.2024, 15:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Обмін досвідом | Реєстрація | Вхід
Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Опис досвіду [1]
Учителям [19]
Учням [0]
Робота з обдарованими учнями [0]
Виховна робота [6]
Батькам [4]
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Сайт учителя початкових класів Сердюк Світлани Віталіївни
    Головна » Файли » Обмін досвідом » Виховна робота

    Виховний захід для 3 класу "Ми веселі козачата"
    29.10.2016, 16:35

    Кожний учитель повинен домогтися, щоб учень якнайкраще знав близьке, дороге йому: Батьківщину і все, що її стосується, так само, як уміє читати, писати, лічити.

    К. Д. Ушинський.

    Тема. Ми веселі козачата

    Мета. Розширити знання учнів про славне минуле   українського народу.

    Розвивати у дітей прагнення бути свідомим громадянином України, сприяти формуванню національної свідомості, громадських якостей: патріотизм, людяність, працьовитість;  розвитку дружніх стосунків між учнями.

    Розвивати уяву, мислення, вміння аналізувати інформацію і висловлювати свою думку, збагачувати словниковий запас.

    Виховувати  патріотичні почуття, любов до рідної України, пошану до державних символів, інтерес до історичного минулого, почуття національної свідомості та громадянської активності; бажання вивчати та примножувати державні й народні традиції; почуття гордості за приналежність до славного козацького роду, викликати бажання вивчати його історію.

     

    Обладнання. Плакат «Державні символи України», Конституція України, виставка малюнків «Козацькому роду – нема переводу».

     

    Хід заходу

                                                                   «Народ мій є!

    В його гарячих жилах

    Козацька кров пульсує і гуде»

    (В.Симоненко)

     

    І. Вступ.

    Нумо, діти, підведіться!

    Всі приємно посміхніться.

    Пролунав уже дзвінок,

    Починаємо урок!             

    ІІ. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду учнів.

    Вчитель. А розпочати наш урок я б хотіла рядками з вірша Миколи                                         Чернявського.

    У всіх людей одна святиня,

    Куди не глянь, де не спитай,

    Рідніша їм своя пустиня,

    Аніж земний в чужині рай.

    Їм красить все їх рідний край.

    Нема без кореня рослини,

    А нас, людей, без Батьківщини.

                               Микола Чернявський

    1. « Мікрофон»

    • Про яку святиню йдеться у вірші?

    Чи погоджуєтесь ви з автором?

    2.  Слово вчителя.

    - Діти, любіть свою Батьківщину, свою рідну неньку. Шануйте наші державні   символи, бо вони є ознакою нашої держави і несуть в собі нашу історію.

    Любіть Україну, як сонце любіть,
    Як вітер, і трави, і води.
    В годину щасливу і в радості мить,
    Любіть у годину негоди.
    Любіть Україну у сні й наяву

    Вишневу свою Україну.

     

     - Сьогодні великої ваги набуває відродження українського козацтва, бо це і відродження України. Указом Президента України 14 жовтня оголошено Днем українського козацтва. Таким чином, Покрова святкуватиметься в нас не тільки як народнорелігійне, а й національне свято. На Запоріжжі була церква святої Покрови, і запорозькі козаки вважали святу Покрову своєю покровителькою. Як відомо людина нерозривно пов’язана з минулим свого народу, його історією, і сьогодні ми перегорнемо одну із сторінок нашого славного минулого. З кожним днем зростає інтерес багатьох людей до нашої історії. Знання свого родоводу, історичних та культурних надбань предків необхідні не лише для піднесення національної гідності, а й для використання кращих традицій у сучасному нашому житті: Ми можемо пишатися тим, що Україна ніколи не поневолювала інші народи, а вміло захищала себе від ворогів. Був час, коли всю нашу землю загарбали й поділили між собою сусідні держави. Нестерпно було жити українському народу в неволі. І почав він утікати в пониззя Дніпра, за пороги, де були дикі степи. Втікачі називали себе козаками, тобто вільними людьми. На островах, що лежали посеред бистрої Дніпрової води, вони заснували Запорозьку Січ.

    - Любі діти! Сьогодні у нас свято. Свято, на якому ми вшануємо те, що є найближчим і найдорожчим для кожного з нас, - свою рідну Батьківщину.

            Є святкових днів багато,

            Нам усіх і не згадать…

            А між ними й наше свято -

            Вшанування козачат.

            Намалюєм гарні вуса,

            Хвацько їх підкрутимо,

            Гарну пісню заспіваєм

            Іще й вас научимо.

     (Звучить музика)

    ΙΙΙ. Проведення заходу.

    1. Об’єднання гравців у команди.

    - З упевненістю можна сказати, що в складі кожної команди - найспритніші, найсміливіші, найкмітливіші, найсильніші представники нашого класу. Просимо приготувати свої долоні й оплесками запросити команди.

    - У складі кожної команди  7 учасників.

    - Поки команди розташовуються, давайте познайомимось із нашим шановним журі.

    Вчитель. Привітаємо членів журі оплесками!

    Отже, розпочинаємо!

    Вчитель: Діти! Я отримала ось такого листа.

    «Добрий день, діти! Про славу козацьку  сьогодні згадайте, історію роду не забувайте. Щиро запрошуємо вас в гості ми, запорозькі козаки, на Січ . Але, перш ніж потрапити на Січ, вам доведеться подолати багато перешкод, відповісти на наші запитання, виконати завдання.  Показати себе дужими, сміливими, розумними. Чекаємо на вас! 

                                                                                                                         Козаки»

     

     

    2. Змагання команд.

    Конкурс №1. «Назва команди».

    Завдання: розшифрувати назву своєї команди, склавши її із запропонованих літер.

    Вчитель: Отож, сьогодні змагатимуться команди «Кмітливі» та «Жартівливі»

     Журі: Швидше виконала завдання команда (…….)

    Ваші оплески.

     

    Конкурс №2. «Візитна карта команди».

    Вчитель:  Завдання командам: представити команду.

    (Команди виступають)

    Вчитель:  Увага! До слова запрошуємо журі.

     

    Конкурс № 3. Розминка. «Конкурс кмітливих»

     Вчитель: Кожній команді пропонується відповісти на запропоновані питання. Кожна команда має право відповідати на запропоноване запитання лише один раз. Команди готові?

    Завдання: дати як можна більше відповідей на запитання.

    1. Київський князь. (Ярослав)

    2. Композитор, автор гімну України. (Вербицький)

    3. Урочиста пісня. (Гімн)

    4.Великий український поет. (Шевченко)

    5. Символ держави. (Прапор)

    6. Кущ - рослинний символ України. (Калина)

    7. Поет, автор Гімну України. (Чубинський)

    8. Предмет - символ спільного шляху і долі для молодят. (Рушник)

    9. Символ молодості і дівоцтва. (Вінок)

    10. Символ держави. (Герб)

    11. Рослина – символ нев’янучої молодості. (Барвінок)

    12. Місто – символ України. (Київ)

    13. Ріка - символ України. (Дніпро)

    14. Острів – символ козацтва. (Хортиця)

    15. Державна мова України / українська/

    16. Назвіть головні члени речення / підмет та присудок/

    17. Як називаються літери, що записані у певному порядку / алфавіт/

    18.  Скільки букв в українському алфавіті? (33)

    19.Скільки голосних в українській мові? (6)

    20. Скільки звуків у слові «кущ»?(4)

    21. Український народний танець. (Гопак).

    22. Яка буква в українській мові не має відповідного звуку? (Ь)

    23. Віршований твір, який призначений для співу.(Пісня)

    24.Назвіть знак, що позначає тверду, роздільну вимову на межі приголосного і голосного. (Апостроф)

     

    Вчитель: Слово журі. (результати)

     

               Конкурс капітанів:

    1 команда    – МАПЕГЕРБРИНАКО -  Герб України

                               ЛОНАКГІМНКАРОМ -  Державний Гімн.

     

    2 команда - ТЛОКАПРАПОРКУН -  Державний прапор України.

                            МАПЕГЕРБРИНАКО -  Герб України

     

    • Доповнити речення  (кожна група озвучує своє завдання).

    1група –  Державними символами України є __________________

    Герб ____________________________________________________

     

    2 група Прапор_________________________________________

    Гімн__________________________________________________

     

    Конкурс № 4. «Утвори прислів’я»

    1. Де козак
    2. До булави
    3. То не козак,
    4. Козак усім народам друг
    5. Козаки з такого роду ,
    6. Україна –
    7. Козак вкраїнську любить мову

    2.треба голови

    4.міцний , лицарський у нього дух

    1.там і слава

    3.що боїться собак

    7.додержить завжди свого слова

    5.що люблять свободу

    6.козацька мати

     

     

    Конкурс  № 5«З  народної мудрості».

    1. Правильно закінчіть прислів'я.

    2. Поясніть значення  українських народних висловів.

    3. Із окремих слів скласти прислів'я. Пояснити його зміст.

     

    1 команда: 1. Знай більше, а говори ....( менше ).

                          2. Тримати ніс за вітром.

                          3. Як, мова, саме, дорога, життя, рідна, людині.

    2 команда: 1. Корінь навчання - гіркий, а плід - ...( солодкий ).

                          2. Язик до Києва доведе.

                          3.Тому, хто, треба, хоче, мало, знати, спати, багато.

     

    Вчитель. Ви вживали слова більше - менше, гіркий - солодкий, нова - стара, праця - лінь. Як вони називаються?

     

    Доповніть речення.

    1 команда. Антоніми - це ....

    2 команда. Синоніми -  це ...

     

    Вчитель:

    • Козаки були хоробрими воїнами,у вільний час вони складали пісні, легенди, писали музику.Це були дотепні, кмітливі й жартівливі люди.

    Перевіримо, чи можете ви себе вважати нащадками  козаків .

     

     

            Конкурс № 6. Естафета «На волю»

    • Бувало, що козаки потрапляли у полон до ворога, але вони вміли непомітно, долаючи перешкоди, втекти на волю .

    (подолання перешкод)

     

              Вчитель: Молодці! Ви успішно виконали це завдання, а тепер уявіть, що ви - спортсмени.

    Конкурс  № 7«Містер Сила»!

    Завдання: помірятися силою рук.

     

    Конкурс № 8.  «Розвідники»

    Завдання: протягом 15 секунд уважно подивитися на предмети, які лежать на парті, спробувати їх запам’ятати.

    Вчитель: А тапер прошу закрити серветкою предмети і вручити кожному учаснику ручку та аркуш паперу, ви маєте за одну хвилину записати всі побачені предмети.

    Вчитель: Час вичерпано! Просимо подати ваші записи для членів журі. Дякуємо вам за участь у цьому конкурсі.

     

    Конкурс № 9. «Пілоти»

    - Запрошуємо на сцену тих, хто в майбутньому мріє стати пілотом! Кожен  пілот має добре знати своє справу, а тому літаки для польоту сьогодні ви робитимете самі.

    Завдання: змайструвати з паперу літак і запустити його в політ – чий літак далі полетить, той пілот принесе команді 1 бал. Отримуйте у наших помічників матеріал для виготовлення літака, і з музикою – до справи!

     

    Вчитель: А тепер слово нашим шановним журі.

     

    Конкурс № 10. «Найкращий стрибун» 

    - Для участі в ньому також запрошуємо по одному представнику з команди. Завдання: хто довше пострибає на скакалці. Почати зі звуками музики  (Звучить музика . Проводиться конкурс.)

     

    ІV. Підсумок заходу.

     

    Вчитель: Щоб переконатися, що ми є нащадками нашого славного козацького роду, що в наших жилах тече кров сміливих і розумних людей – вільних козаків – підсумуємо нашу роботу.

    • Для оголошення результатів змагання до слова запрошуємо членів журі.

     

    (Оголошуються загальні результати ігрової програми, відзначається команда - учасниця та команда - переможець. Підведення підсумків. Підбиття кількості балів ).

     

    Привітання від дівчат:

    Зичимо здоров’я від водиці ключової.

     Багатства від землі святої.

    Щастя земного, неба голубого, хліба запашного.

    Щоб козацькому роду не було переводу!

     

    Вчитель. А я теж бажаю вам, діти:

    - щоб була легкою ваша дорога у світлу Країну Знань,

    - щоб ви були здорові,

    - щоб у синьому небі України був мир, а поміж людьми - любов та злагода.

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5298.jpg

    Конкурс «Назва команди».

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5300.jpg

    Конкурс «Візитна карта команди».

    E:\фото 2015 осень\_DSC5303.jpg

    Наше жюрі

    E:\фото 2015 осень\_DSC5311.jpg

    Конкурс капітанів

    E:\фото 2015 осень\_DSC5304.jpg

    Конкурс  «Містер Сила»!

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5306.jpg

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5307.jpg

    Конкурс «Утвори прислів’я»

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5308.jpg

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5312.jpg

    Конкурс «Найкращий стрибун»

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5313.jpg

     

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5314.jpg

    Конкурс «Пілоти»

    E:\фото 2015 осень\_DSC5317.jpg

    E:\фото 2015 осень\_DSC5321.jpg

    Конкурс  «З  народної мудрості».

    E:\фото 2015 осень\_DSC5322.jpg

     

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5323.jpg

    Ми хоробрі вояки - побратими козаки!

    E:\фото 2015 осень\_DSC5328.jpg

     

     

    E:\фото 2015 осень\_DSC5260.jpg

    Виставка малюнків «Козацькому роду – нема переводу».

    Категорія: Виховна робота | Додав: Lakki
    Переглядів: 168 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    uCozCopyright MyCorp © 2024