Понеділок, 30.06.2025, 02:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Обмін досвідом | Реєстрація | Вхід
Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Опис досвіду [1]
Учителям [19]
Учням [0]
Робота з обдарованими учнями [0]
Виховна робота [6]
Батькам [4]
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Сайт учителя початкових класів Сердюк Світлани Віталіївни
    Головна » Файли » Обмін досвідом » Учителям

    Впровадження патріотичного виховання в навчально-виховний процес
    29.10.2016, 15:09

    Виступ до педради

    «Впровадження патріотичного виховання в навчально-виховний процес»

    Вступ

    Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів, відведення належного місця "спільно-взаємодіючій діяльності" як на уроках, так і в позаурочний час; створення умов для творчої самореалізації кожної особистості.

    У молодшому шкільному віці важливо формувати здатність дитини пізнавати себе як члена сім’ї; родини, дитячого угрупування; як учня, жителя міста чи села; виховувати у неї любов до рідного дому, краю, вулиці, своєї країни, її природи, рідного слова, побуту, традицій.

    У початкових класах соціальна і громадянська компетентності як ключові є міждисциплінарними та інтегруються через усі освітні галузі і спрямовуються на соціалізацію особистості, набуття громадянських якостей, дотримання соціальних норм і правил.

    Пропоную вашій увазі фрагмент уроку «Я у світі». Цей навчальний предмет спрямований на соціалізацію особистості молодшого школяра, його патріотичне і громадянське   виховання.                                                         
     

    Демонстрація фрагменту уроку.

    Фрагмент уроку (Я і світі)

    Мета: розширити знання учнів про свята нашої країни; створити умови для збагачення індивідуального досвіду учнів про свята України; розвивати пізнавальну активність, допитливість, вміння співставляти, порівнювати, виділяти головне; розвивати комунікативні, соціальні, інформаційні компетентності; виховувати любов до України, патріотичні почуття.

    1. За малюнками на слайді (або на дошці) відгадати святаУкраїни: Новий рік, Різдво Христове, Великдень, День Незалежності України. Які ще українські свята ви знаєте?
    2. Робота в групах.

    Об’єднання у групи «Новий рік», «Великдень», «Різдво Христове» «День Незалежності України» .

    Вчитель заздалегідь готує картки із зображенням свят. Картинки розрізані на частини, роздає дітям пропонує об’єднатися в групи, склавши з частин цілі картинки. Картинок має бути стільки, скільки треба утворити груп. (Наприклад, у класі 30 учнів потрібно об'єднати їх у 5 груп. Отже, необхідно 4 картинки, кожна з яких розрізана на 6 частин).

    1. Завдання№1

    Кожній групі пропонується вибрати із картинок, що у них на партах ті, які відображають їхнє свято і прикріпити біля нього.

    1. Завдання №2

    Кожна группа складає прислів’я, приказку чи прикмету про своє свято (слова записані на кольорових аркушиках).

    Краще Різдво тріскуче ніж пекуче.

    На Великдень дощ - буде врожай.

    На Новий рік падає сніг – будуть гриби рости.

    Батьківщина-мати, умій за неї постояти!

    1. Завдання№3

    Скласти п’ятирядковий віршик про своє свято.(сенкан)

     

    1.Новий рік

    Веселий, казковий

    Вітає, дарує,радує

    Приносить багато подарунків

    Дід Мороз

    2.Різдво

    Прекрасне, чарівне,

    Чарує, щедрує, колядує

    Приходить у кожну оселю

    Святий вечір

    3.Великдень

    Світлий, кольоровий

    Прикрашає, величає, дзвенить

    Приносить людям радість

    Писанка

    4.Україна

    Мила, квітуча

    Зростає, кріпне, розквітає

    Найкраща країна у світі

    Батьківщина.

    Підсумок.

    Тож використання продемонстрованих  видів роботи дозволяє:

    • розширити знання учнів про свята нашої країни;
    •  створити умови для збагачення індивідуального досвіду учнів про     свята України;
    •  розвивати пізнавальну активність, допитливість, вміння співставляти, порівнювати, виділяти головне;
    •  розвивати комунікативні, соціальні, інформаційні компетентності;
    • виховувати любов до України, патріотичні почуття.
    Категорія: Учителям | Додав: Lakki
    Переглядів: 144 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar
    uCozCopyright MyCorp © 2025